Trebuie sa recunosc ca nu-mi cunosc tara... d'aia trebuie sa ma plimb!

luni, 8 decembrie 2008

Prin Postavaru

Tura duminica: se stia, unde? nu chiar... Era cat pe ce sa nu mai mergem ca deh, am petrecut pana tarziu de Mos Niculae... a sunat ceasu, stop ceasu.. "-Mai mergem?Nu prea mai am chef.. -Nici io.. suna telefonu, o data, de 2 ori..-Da, nu mai ajung,n-am auzit ceasu..... bine, vin. - Pot sa merg io acas? -Nu. -Bine... no pai hai,trezeste-te!" intr-un final, tzac-pac..
Intalnit in livada, unde mergem? Pai urcam cu autobuzu pana in poiana, apoi pe punct rosu,apoi merem la vanga, urcam pe nush unde blabla.. da de unde, a fost ceva de genu: O luam pe aici? Da. Merem pe acolo? Da.
Tura a iesit asa: Poiana > Groapa de Aur (punct rosu) > Portile de piatra (sau ceva de genu) > Valea Seaca > Cabana Postavaru > Drumu Rosu > Poiana, asta asa in mare ca la un moment dat habar n-aveam unde ne aflam...
O tura super faina, peisaje de nu-ti vine a crede, parca treceam dintr-o lume in alta.. ba padure de uscaciuni de puteai face filme de groaza, ba padure verde super faina de puteai filma romante, am avut si zapada si vant si soare.. a meritat sa ne trezim, clar! Poze... sper sa fac rost ;)

Niciun comentariu: