Trebuie sa recunosc ca nu-mi cunosc tara... d'aia trebuie sa ma plimb!

joi, 24 septembrie 2009

Cu bitza in Piatra Mare

Ce zi faina. Mi-a placut enorm de mult. Am intalnit foarte putini oameni, 3 la Dambu Morii printre care unul din cabanieri - era cu magarii se pregatea sa urce- sus la cabana alt nene (alt cabanier probabil) si sus aproape de varf un grup de vreo 7 , pasnici, nu faceau galagie, nu aruncau chestii pe jos, prin padure pe traseul de merge la Cioplea erau vreo 2 de taiau copaci - nici un contact cu ei - si pe forestier aproape de Predeal un nene cu masina a oprit sa ne-ntrebe de unde venim, cat am facut etc. Riscul sa ne intalnim cu dobitocii de care dai prin autobuz, pe strada, in institutii a fost minim. De aia imi place cu bicicleta. Esti tu cu tine. Asta pe munte. Prin oras sunt dobitocii din trafic si e imposibil sa nu dai de cel putin unul care sa te claxoneze ca nu-i ajunge strada, sau sa-ti taie calea pentru ca are impresia ca mergi cu viteza melcului. Dar numarul lor este considerabil mai mic. Dincolo de toate astea, azi a fost o zi perfecta.
Mersi!

Traseu: Sacele-Dambu Morii-Familiar-Cabana Piatra Mare-vf-ul Piatra Mare- traseul spre Cioplea (cruce rosie)-Predeal-Sacele

Niciun comentariu: