Trebuie sa recunosc ca nu-mi cunosc tara... d'aia trebuie sa ma plimb!

joi, 13 martie 2008

Tabara de iarna - Fagaras - Turnuri 3-9 martie 2008


Ce repede trece timpul. A fost si tabara, prea scurta de 7 zile, tre sa revenim la forma initiala de 10 zile. Yo de fapt astept sa scrie Cornel articolul despre tabara ca sa-l plagiez, ca io n am chef de scris prezentarea amanuntita. Da totusi pe scurt o sa zic ca am facut ture in fiecare zi: la Podragu, pe muchia Tarata, Turnuri - Valea Arpas (cantonu de vanatoare), iar la Podragu - incercare nereusita de iesire in creasta, am fost si noi cre ca pentru prima data responsabili si am renuntat din cauza pericolului prea mare de avalansa, de ziua muierii ne-a facut bejana tiramisu, am cantat, am dansat un pic, am ascultat si muzica la greu, cabana ok, cabanieru de treaba, un nebun impatimit de 21 de ani, 5 caini frumosi, ne-am testat indemanarea in folosirea pioletilor la greu, am facut un iglu - super fain si mare. in primele zile zapada faina, o singura zi cu soare, restu combinate cu ceata viscol... fraze memorabile a la bejan : "trebuia sa vina za(i)uaaa " (ca n-am diacritice, da cine stie cunoaste) , " o extorsiune a unui degajament intr-o apa [...] restul puteti uita", gestica e esentiala. Am realizat ca suntem o gashca super tare, numa ca uneori nu ne dam seama :)
Ne-am distrat, au fost 7 zile dementiale, si ca de obicei dupa ce ma intorc de pe munte.. VREAU INAPOI!


Articolul scris de Cornel pe site-ul clubului ;)

http://www.cpnt.ro/component/option,com_rss/feed,RSS2.0/no_html,1/lang,ro/

Un comentariu:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

faina tura , fotografiile redau bine :)