Trebuie sa recunosc ca nu-mi cunosc tara... d'aia trebuie sa ma plimb!

miercuri, 18 februarie 2009

Refugiu Cinaia - m-tii Cindrel


Uais ce weekend... am plecat din Bucuresti cu acceleratu de 20:30 cu sormea. In principiu ar fi trebuit sa ajunga la 23:35 dar na... CFR, a avut o juma de ora intarziere. Ne-a asteptat tata in gara (doamne ce ne-am face fara el...nush). Am ajuns acasa, mi-am facut rucsacu, noroc cu mama ca mi-a pregatit mancarea (ce m-as face fara ea...nush :)) ); la 2 fara 10 era intalnirea in gara. Cum am parinti faini rau mi-a iesit si asta. La 2:15 eram in personal spre Sibiu, 10 oameni. Aici am mai cules inca 6 muntomani, si ne-am urcat in autobuzu 22 ce ducea la Paltinis (9 lei biletu,goood, 30 km). Ne-am oprit la cabana, o cafea, un capuccino, o bere, dupa preferinte, apoi dai cu praf de mers,banda rosie pan' la Cinaia. O zapadaaa, un peisaj..

jos palaria... am facut vreo 6 ore cre'ca, nu mai stiu exact, greu cu urmele astea...
cre'ca toti i-am urat la un moment dat pe Nicu si pe Luci care aveau skiuri de tura :))

Despre traseu.. la inceput prin padure, dupaia urci, cobori, urci cobori... Despre refugiu (cabana nu-i poti zice): are un izvor langa, soba putin "menajata" cu staniol face nitel de caldura,
priciurile sunt relativ ok ( bine acu na..saltelele varza, da cu izopren peste n-ai nici o treaba), a n-am zis, are 2 camere sa zic asa + antreu unde-ti poti lasa skiurile iar cu putin efort daca lasi usa deschisa se face cald in ambele camere... un pic asa (se intra dintr-o camera in alta, iar soba e in ultima of course). Cum am ajuns, festin [...] Duminica dimineata inapoi,
pe la 4 eram la cabana in Paltinis, autobuzu la 17:30.. tren pe la 8 ceva de genu, in Brasov pe la 11, dimineata la 6:50 personal inapoi in Bucuresti ...damn (am incercat cu rapidu da avea intarziere o gramada). Ca sa mai zic ceva de CFR :)) in personal la clasa a 2 a am facut friguu, ne-am mutat dintr-un compartiment in altu (nasu: mergeti la mijloc, e mai cald :)) )..intr-un final i s-a facut mila de noi si ne-a trimis la clasa I.. chiar fain, am dormit de-am rupt locu :))
Poze made by Duracell si Nicu si Io
Si-asa...
brrrrr


Niciun comentariu: