Trebuie sa recunosc ca nu-mi cunosc tara... d'aia trebuie sa ma plimb!

luni, 19 aprilie 2010

La Manu in Valenii de Dambovita

Manu ne-a anuntat cu ceva vreme in urma ca o sa faca tuica :D Vroiam sa mergem cu masina, dar ne-am razgandit si am plecat cu bicicletele: io, Nicu, Balan, Dani. Asta se-ntampla vineri.
In Bran ne-am intalnit cu Dani care din cauza unor probleme tehnice a trebuit sa se intoarca pana acasa, in Zarnesti. Balan s-a dus cu el, asa ca eu cu Nicu am luat-o incet la deal.. la iesire din Fundata i-am asteptat pe baieti. Peripetii de pe drum... aproapte toti soferii argeseni claxoneaza, si nu ca n-ar avea loc, ci doar sa-si fac simtita prezenta, "uite-te ca trec eu!!" ceva de genu.. Ne-am oprit la bere in Podul Dambovitei, iar din Dragoslavele ne-am bagat pe scurtatura. Am ajuns la Manu pe la 18:30, unde tuica era in plina facere, se umpleau butoaiele mama mama. Cornel Mic si Bogdan erau deja aici (au plecat tot cu bicicletele, dimineata devreemee). Mai tarziu apar si Grasa, Gali, Bubu, Bejana, Monix. Gratar, tuica, bere, cantece si voie buna.
Sambata a fost o zi de relaxare totala. Astia cu masina au plecat (Cornel Mic in locul Bejanei)
Duminica inapoi acasa. Bejana a luat bitza lu Dani si Dani cursiera cu Cornel Mic. Cursiera=multe peripetii. Am facut aceeasi oprire in Podul Dambovitei, una in Fundata, una in Rasnov si ultima acasa :)
Un weekend cu 200 km, cu soare, tuica, bere si veselie.

Niciun comentariu: