Trebuie sa recunosc ca nu-mi cunosc tara... d'aia trebuie sa ma plimb!

joi, 12 martie 2009

Cupa Postavaru Night

Pana la urma m-am hotarat sa merg.. Sambata pe la 4 am plecat din Brasov io, Nicu, Manu, Gabi si Romeo. In Poiana ne-am intalnit cu Balan, Luci, Rares, Duracel, Flafy si multi altii. CPNT-ul a fost puternic reprezentat :D Am avut ceva emotii ca deh, doar cu o saptamana inainte pusesem schiurile de tura in picioare pentru prima oara, deci antrenament n-am prea avut. Cam 90 de participanti. Inainte de start am facut o mica "incalzire" cu Manu. Cum nu prea era zapada, o portiune am mers cu schiurile in spate (prima parte). S-a urcat pe Sulinar pana la cabina mica. Am tras ceva de mine, concluzia: tre sa ma antrenez si sa-mi iau echipamentul meu (apropo mersi Ioana Balea aka Pisi pentru el).
Concursul s-a terminat cu un super chef la Cabana Postavaru, am dansat in clapari, ne-am distrat, gagicile au primit flori (aka o margareta) de la organizatori (Rares, Balan si nu mai stiu care mi-ati distrus-o, va astept cu cate o floare, pedeapsa). Am coborat pe la 3 si ceva dimineata pe Sulinar, gheata, foarte nasol, la un moment dat am luat schiurile in spate si la 2 minute dupa am tras o tranta de toata frumusetea, Manu si-a pierdut un schi (apropo daca-l gasiti dati de stire :) ), restu au coborat pe schiuri pana jos, cinste lor!
Detalii si mai multe poze gasiti pe blogul schialpinism
Pam pam

Niciun comentariu: